Gyakran ismételt kérdések és tudnivalók a jegyvisszaváltásról


Nem találom az online űrlapon az előadást, amire jegyet vásároltam. Miért?
Ha az előző évadban elmaradt előadásra szeretné jegyét visszaváltani, kérjük, jelezze visszatérítési igényét a jegypenztar@mupa.hu e-mail címen. A nem Müpa saját szervezésű előadásra vásárolt jegyéről érdeklődjön az előadás szervezőjénél.

Bankkártyaszámot vagy bankszámlaszámot kell megadni?
A jegy árának visszautalásához mindenképpen egy bankszámlaszámra van szükség. Eddigi tapasztalataink szerint a legtöbb téves rögzítés a bankszámlaszám megadásánál történik: vásárlóink ugyanis sok esetben tévesen a kártyán olvasható bankkártyaszámot adják meg bankszámlaszám helyett. Felhívjuk figyelmét, hogy a bankjánál vezetett folyószámlája számlaszámát kell megadnia, webszámlára vagy alszámlára nem tudunk utalni.

SZÉP-kártyával vásároltam jegyet. Hogyan történik a visszatérítés?
A Széchényi Pihenőkártyával vásárolt jegyek összegét a vásárláshoz használt SZÉP-kártyára utaljuk vissza, a kártyával fizetett összeg erejéig. A nem SZÉP-kártyával fizetett összeget a regisztráció során megadott bankszámlaszámra térítjük vissza.

Külföldi banknál vezetett számlára is vissza tudják utalni a jegy árát?
Kérjük, amennyiben rendelkezik magyar pénzintézetnél nyitott és vezetett bankszámlával, annak számlaszámát adja meg felületünkön. Ha kizárólag külföldi bankszámlaszám áll rendelkezésére, kérjük, regisztráljon ezen a linken. Bármilyen egyéb felmerülő kérdés esetén, kérjük, lépjen kapcsolatba kollégáinkkal a jegypenztar@mupa.hu e-mail-címen.

Még nem kaptam meg az összeget. Mikor várható az utalás?
Az adatok feldolgozása a beérkezés sorrendjében történik. Ha valaki két vagy több időpontban regisztrál, akkor két vagy több tranzakcióban utaljuk vissza az összeget. Az adatfeldolgozás, a belépők visszaváltása, valamint a visszatérítés hosszabb időt vesz igénybe, ezért szíves türelmét kérjük. Kérjük, csak abban az esetben jelezze számunkra, hogy nem kapta meg a kompenzációt, ha 90 nappal a regisztrációt követően sincs a teljes összeg a számláján. Megértését és türelmét köszönjük!

Legkésőbb meddig válthatom vissza a jegyemet?
A Müpa saját szervezésű rendezvényének elmaradása esetén jegyétkifejezetten erre a célra kialakított felületünkön válthatja vissza az előadás eredeti dátumától számított 30 napig vagy a veszélyhelyzet elmúltát követő 30 napig. A műsor- vagy szereplőváltozással megtartott előadások jegyeit a koncert kezdési időpontjáig áll módjában regisztrálni.

Az e-mail-címemre érkezett helyesbítő számlán feltüntetett határidőre nem érkezett meg az összeg a bankszámlámra. Miért?
A helyesbítő számlán feltüntetett teljesítési és fizetési határidő eltér az összeg utalásának napjától, a pénzügyi feldolgozás ugyanis az elmaradó előadásokból adódó visszatérítések megnövekedett száma miatt hosszabb időt vesz igénybe. A teljesítés dátuma csupán a jegyvisszaváltás dátuma, az utalás csak később, a csoportos átutalási megbízások előkészítése után tud megtörténni. Megértését és türelmét köszönjük!

Honnan tudom, hogy sikeres volt a regisztrációm?
A regisztrációs felület kitöltését követően, kérjük, kattintson az „Elküld” gombra. A beküldés sikerességét visszaigazoló e-mailben jelezzük, amely tartalmazza a regisztráció során megadott adatokat.

A jegyvásárláskor felmerült kezelési költséget / kényelmi díjat is visszautalják?
Nem. A kényelmi díj, illetve a kezelési költség a viszonteladói partnereink rendszerének használatából adódik, amelyért cserébe a jegyvásárlási szolgáltatásukat biztosítják. Így ezek a díjak nem a jegyár részei, visszatérítésükre sajnos nincs lehetőségünk. Kérjük, a regisztrációs felületen csak a jegy árát rögzítse!

Általános elérhetőségek
Mivel kapcsolatban szeretne érdeklődni?
Müpa+ hűségprogram

Csatlakozzon a Müpa ingyenes hűségprogramjához!

Megközelítés

A Müpa autóval megközelíthető a Soroksári út, a Könyves Kálmán körút és a Rákóczi híd felől.

Tömegközlekedéssel az 1, 2, 24 villamosokkal, az 54 és 15 buszokkal és a H7 HÉV-vel.

Nyitvatartás, előadások

1095 Budapest, Komor Marcell u. 1. | +36 1 555 3000 Nyitvatartás | Térkép

Parkolás

A Müpa mélygarázsában, és nyitvatartás szerint a kültéri parkolóban adott napi előadásra szóló jeggyel a parkolás ingyenes. A belépőjegyet a garázsba behajtáskor vagy később, a parkolójegy érvényesítésekor kell az automatáknál bemutatni.

Parkolással kapcsolatos kérdések | info@mupa.hu

Teremhasználat

Nyilvános, kulturális rendezvények • Koordinációs Csoport tereminfo@mupa.hu

Zártkörű, üzleti rendezvények uzletirendezveny@mupa.hu

Programok iskoláknak

Iskolásprogramokkal kapcsolatos kérdések junior@mupa.hu

Partneriskola-program

Partneriskola-programmal kapcsolatos kérdések junior@mupa.hu

Müpa hírlevél
Iratkozzon fel a Müpa hírlevelére és értesüljön elsőként programjainkról! Feliratkozom