Berlioz
Ophelia halála, op 18/2.
Brahms
Ophélia-dalok, WoO 22
Saint Saëns
Ophélia halála, op. 9
Castelnuovo-Tedesco
Shakespeare-dalok, op. 24
Schubert
Szerenád, D 889
Schubert
Szilviához, D 891
Schumann
A bolond búcsúdala, op. 127/5
Wolf
Zuboly dala
Sibelius
Vízkereszt, op. 60
Chausson
Shakespeare-dalok, op. 28/1-3
Korngold
A bohóc dala, op. 29/1
Ivor Gurney
Erzsébet-kori dalok (No. 3., No. 1)
Korngold
Shakespeare-dalok, op. 31/4
Rendkívül izgalmas, számos csemegét is felvonultató tematikus műsorral mutatkozik be a budapesti közönség előtt egy fiatal muzsikus, aki a jövő nagy művészeit felkaroló Rising Stars („feltörekvő csillagok”) program keretében járja Európa neves hangversenytermeit. Isabelle Druet a világ legrangosabb megmérettetésének tartott brüsszeli Erzsébet Királyné Versenyen második helyezést ért el 2008-ban - Brickner Szabolcs mögött -, s azóta sorra kapja a meghívásokat.
Ez annak tükrében különösen csodálatra méltó, hogy autodidaktaként kezdett zenét tanulni, és csak húszévesen látott módszeres munkához a párizsi Conservatoire-on. Kezdetben színészkedett egy általa alapított társulatban, popot és reggae-t énekelt, de a klasszikus zene megunhatatlan csoda volt számára, vagy ahogy ő mondja: káprázat. Sok-sok barokk zenét énekelt már, ám ezt a véletlen művének tartja, hiszen óriási sikerrel alakította Carment is, első lemezén 19. és 20. századi francia szerzők dalai szerepelnek, s a 2011/2012-es évadban Heródiás szolgájaként debütált a párizsi Bastille Operában, Richard Strauss Salome című művében.
Sokoldalúsága révén az operaszínpad mellett ugyanolyan kedvvel lép fel a koncertpódiumra is. „Szeretem ennek a műfajnak az intimitását - mondta egy interjúban -, a közvetlen kapcsolatot a közönséggel. Olyan műveket szólaltathatok meg, amelyek ugyan kevésbé látványosak és ismertek, de gyönyörű zenék. Sokáig haboztam, vegyem-e be a programba Berlioz Nyári éjszakák című ciklusát, amelyeket oly sok díva, például az általam mindenki felett csodált Régine Crespin is elénekelt. Mivel azonban későn léptem be a klasszikus zene világába, nincsenek mítoszaim, ennek köszönhetem szabadságomat.”
Rendező: Művészetek Palotája
-
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy abban az esetben, amikor a Müpa mélygarázsa és kültéri parkolója teljes kapacitással működik, érkezéskor megnövekedett várakozási idővel érdemes kalkulálni. Ezt elkerülendő, azt javasoljuk kedves közönségünknek, induljanak el hozzánk időben, hogy gyorsan és zökkenőmentesen találhassák meg a legideálisabb parkolóhelyet és kényelmesen érkezhessenek meg előadásainkra. A Müpa mélygarázsában a sorompókat rendszámfelismerő automatika nyitja. A parkolás ingyenes azon vendégeink számára, akik egy aznapi fizetős előadásra belépőjeggyel rendelkeznek. A Müpa parkolási rendjének részletes leírása elérhető itt.