A Müpa20 kampány lett az év PR-megoldása!
November 25-én este tartották a Kreatív magazin éves PR-versenyének díjátadóját, ahol idén is a legjobb külső- és belső kommunikációs megoldásokat, írott, képi, videós és hangalapú megjelenéseket, komplex kampányokat díjazták.
A rangos szakmai eseményről a Müpa sem távozott üres kézzel, hiszen az intézmény jubileumi évének programjait és aktivitásait több kategóriában is elismerte a zsűri. Sajtókommunikációs megoldások kategóriában a Bartók Tavasz és a Liszt Ünnep rendhagyó sajtóeseményei ezüst minősítést kaptak, míg a Müpa20 aktivitásait összefogó integrált kampány az arany minősítés mellett a Prizma különdíját is elnyerte, így ez lett az év PR megoldása, tökéletes lezárást adva az intézmény ünnepi évének.
Gratulálunk minden díjazottnak, és természetesen minden müpás kollégának, aki részt vett a kampány megvalósításában!